2009 m. gegužės 10 d., sekmadienis

JAMAM

Vieta - Kauno Akropolis. JAMAM išpardavimų naktis 22.00 - 03.00h.


Šiek tiek po 22h pajudėjome link Akropolio. Tikėjomės, kad bus sunku rast vietą mašinai, bet pasirodo Akropolio stovėjimo aikštelėje jos išvis nebuvo. Apsukome porą ratų ir teko išvažiuoti. Net ketvirto aukšto aikštelė, kuri dažniausia būna pustuštė, šį kartą buvo pilna pilna. Aplinkinės gatvės taip pat buvo užgrūstos mašinų. Šiek tiek pavažinėję radome vietą mašinai, bet iki Akropolio teko gerokai paėjėti.
Viduje košė. Žmonių minia. Maximoje nusidriekusios ilgiausios eilės. Batų, rūbų, parfumerijos parduotuvėse žmonių taip pat masė.
Bendras ispūdis toks - jei netingėjai ieškoti, kuistis rūbų kalnuose ir turėjai kantrybės laukti kol atneš reikiamą batą ir dar stovėti eilėje prie kasos - viskas puiku, tikrai galėjai apsipirkti. Nuolaidos buvo tikrai nemažos. Vien pažvelgus į STEP TOP'ą - prie kasos eilė apie 70 žmonių, o pačioje parduotuvėje besimatuojančių batus dar dvigubai tiek. Tas pats dėjosi ir Zaroje, Mango, New Yorker, Wawoje, Aprangos galerijoje ir kitose parduotuvėse.
Nustebino Kristiana, kurioje su nuolaida buvo pardavinėjama tik labai maža dalis kvepalų. Visos kitos prekės buvo aptvertos ir paklausus kodėl negalima ten eiti, mum pasakė, kad tas prekes su nuolaida jiems parduoti neapsimoka. Logiška.
Pastebėjimas: kavinėse po 24h alkoholis nebuvo parduodamas, nes pasirodo visų kavinių licenzijos išpirktos tik iki 24h.
Didžiasia apgultis trūko nuo 22 iki 24h. Po to žmonių ėmė mažėti. Nebereikėjo stumdytis norint praeiti, atsirado vietų stovėjimo aikštelėje.
Nors buvo tikėtasi didesnio žmonių antplūdžio, kaip kad prieš tai Vilniuje vykusioje išpardavimų naktyje, bet manau išpardavimų naktis JAMAM tikrai pasiteisino. "Iš viso akcijoje dalyvavusiose parduotuvėse Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose apsilankė apie 19 tūkst. žmonių. Bendra apyvarta per visus miestus, kaip sakė „Maximos“ atstovė, yra apie 1 mln. 200 tūkst. Lt. <...> Žmonėms buvo suteikta nuolaidų už 150 tūkst. Lt. <...> Naktį iš kovo 21 į kovo 22 d. Vilniaus „Akropolyje“ esančioje parduotuvėje „Maxima“ vykusios „Juodojo apsipirkimo“ nakties metu per 6 valandas apsilankė apie 7000 žmonių. Jie išleido apie 1,5 mln. Lt." (www.15min.lt).
Mano manymu, Akropolyje rengiamos tokio pabūdžio akcijos sveikintinos dalykas. Užsienyje jau seniai įprasta, kad prekybos centrai bent kartą į metus surengia totalinius išpardavimus ir didžiųjų nuolaidų dienas.








Nuotraukos iš www.15min.lt

 

©2009ILLUSION BLOG | by TNB