2010 m. sausio 20 d., trečiadienis

Mano mažas malonumas laisvalaikiu

Na va, manau pribrendo reikalas parodyti viešumai savo darbus, dėl kurių iš dalies ir buvau dingusi paskutiniu metu (na aišku, ir mokslai kankino ir kelionės). Draugė Evelina, kurios papuošalų tinklaraštį galite aplankyti čia, pamokė, o kartu ir įkvėpė mane papuošalų gaminimui. Taigi, užsikabinau! Nors pakolkas iš manęs ne itin didelė menininkė gaunasi, tačiau stengiuosi daryti progresą.
Aišku, ta proga ir pasireklamuosiu. Jeigu, kas nors susidomėjo mano gaminiais, parašykite į komentarus arba el. paštu ARCangelGIRL@gmail.com, papasakosiu kaip juos būtų galima gauti. Taip pat atsidariau ir savo "eParduotuvėlę" "Illusion boutique" (puslapio dešinėje) kurios pagalba, papuošalai pasiekiami likusiams pasauliui. Tiksliau turiu joje tik vieną gaminį ir bandau suprasti kaip įdėti daugiau:)) Kainos joje, skirtos pasaulinei rinkai. Perkant iš manęs, jos tikrai nebus verčiamos į tai kokias matote doleriais. Taigi, kainos nesikandžioja. Jei norite sužinoti, kokia konkretaus papuošalo kaina, rašykite į komentarus ar emeilą ir parašysiu. Nes laikantis įstatymų, skelbti kainų, t.y. vadinasi pardavinėti negalima :)
Gaminu iš swarovski kristalų, tikrų upinių perlų, čekiško stiklos, agato, hepatito ir kitų akmenų. Jei klientas nori ir su sidabru. Jokios plastmasės. Kiekvienas papuošalas pagamintas su meile, ir tikrai toks, kuri pati nešiočiau.
Taigi, Jūsų teismui, mano menas ;)














0 komentarai (-ų):

 

©2009ILLUSION BLOG | by TNB