2009 m. kovo 3 d., antradienis

Blogi įpročiai

Kiekvienas turime negerų ir žalingų įpročių. Na aš šį kartą ne apie rūkymą, gėrimą ar pan., bet apie vieną šiek tiek geresnę mano blogybę. Kaip sakoma: "iš keleto blogybių reikia išsirinkti mažiau blogą". Tai va blogybių turiu ne vieną, kurios nervina mane ir vis pasikartoja kasdieną arba bent jau kartą į savaitę, bet vieną tokia pas mane įdomesnė nei kitos. Kai šiandieną vos pasisekė privažiuoti iki STATOIL'o, supratau, reikia kažką daryti. Bandysim. Tai toks bjaurus ir keistas įprotis. Gal kiek kvailai skambės, bet kai važinėju žiemą man labai nepatinka piltis benziną degalinėje. Vėjas pučia, šalta, rankos šalą, nosis varva... grrr.. tai va, žiema toks metų laikas, kaip dažniausiai matau tą nelemtą oranžinę lemputę prie spidometro, kurį vis su džiaugsmu man praneša, kad jau laikas degalinėje apsilankyti. Taigi, tas nelemtas įprotis kuo rečiau važiuoti į degalinę šaltuoju metu laiku, man rodos, vieną dieną pasibaigs tuo, kad stumsiu mašiną :)))
Praitą vasarą turėjau įsitaisiusi kitą negerą įprotį. Kai užsipildavau benzino kamštelį dažniausiai palikdavau ant stogo... nuvažiuoju ir baba kamšteliui.. bet kai 3 kartus pamečiau ir pirkau naujus, "išsigydžiau" šią ligą :)

0 komentarai (-ų):

 

©2009ILLUSION BLOG | by TNB