2012 m. liepos 9 d., pirmadienis

Ko aš nedarau, kai būna karšta

Kai būna karšta žmonės pradeda daryti daug dalykų - lekia maudytis, mirksta vandenyje valandų valandas, geria šalta alų, valgo ledus, vėduojasi viskuo kas papuola po ranka ir visais kitais įmanomais būdais vaduojasi nuo karščio. Dar aišku skelbiasi Facebook'e ar Twiteryje kaip karšta. Visiem sutiktiems skundžiasi "Kaaaaaaaaip kaaaaaaršta"!

O aš paskutinį mėnesį jaučiuosi lyg gyvendama atogrąžose. Paskutines savaites ypač.

Net ir dabar jaučiuosi lyg sėdėdama dykumoj ir galvoj vis sukasi 'Atogrąžų karščio' serialo pavadinimas.. taip karšta aplinkui, kad miesto gatvės tuštut tuštutėlės.. kaip tam filme "Aš esu legenda".. visą dieną aplink nė gyvos dvasios, o tik saulei nusileidus visi išlenda... o jei tenka nosi laukan iškišti vidurdienį maršrutas tampa toks, kur tik yra šešėlis.

Aš aišku irgi draugei skundžiausi, kaip nieko negaliu daryti per tokius karščius. 


P.S. Kad labiau suprastumėte kodėl aš taip kaistu paskutinius mėnesius, tai siūlau atvykti prie viduržemio jūros :))

1 komentarai (-ų):

Sandra rašė...

pora savaiciu keliavau po ispanija (grizau praeita savaite), tai zinau kaip karsta! Barselonoj galvojau isvis nualpsiu :) Man patinka kai vasara buna maksimum 26-27, daugaiu jau sunku iskest :)

2012 m. liepos 9 d. 23:38
 

©2009ILLUSION BLOG | by TNB